Monday 24 June 2013

Rahsia kuku jadi cantik

Salam & hye ALL!

REAL TESTIMONY : MY SIL ( Ija)

Kali ni Ann nak share pulak cerita pasal my ex best friend masa kat UITM dulu, 
now dia jadik kakak ipar Ann. 
Dia lah match maker Ann & Ash. Hehehe

Anak ketiga dia sebaya RR. And kami sama2 full breastfeed anak.
Sama2 share cerita pasal anak, married life etc.
Dia pon sakit2 badan asalnya.
Bila Ann share cerita Ann dah tak sakit2 badan sejak makan Shaklee,
dia pon nak try. Tapi nak makan untuk tulang2 je. Meaning for calcium lah. 
Sebab dia dah amik produk lain. 
So Ann suggest OsteMatrix. 
And alhamdulillah it works for her!
Badan dah tak sakit2 bila nak menyusu anak especially waktu malam & bertenaga.
Plus as a working mum, tau lah. Balik nak masak & handle 2 orang anak dia yang bersekolah,
hantar tuition lah, check homework lah.
Seriously Ann tengok dia tak berhenti buat kerja dari pagi till malam.
And still bertenaga! SALUTE!
^__________^

After few months camtu *tak ingat* 1 day ni dia tetibe cerita kat Ann.
'Eh, serius lah. Sepanjang aku hidup ni, aku tau, aku tak pernah sekali pon rasa kuku aku cantik. Pastu memang senang patah kuku tau. Pastu sejak aku makan Oste kau ni, *time ni dah habis 1 botol* memang aku perasan lain sangat kuku aku. SUKA tau! 
Kuku dah tak pucat, putih, BERKILAT, licin & KERAS. Tak pernah lagi kuku patah sejak makan Oste ni. Tak payah susah2 aku nak buat mani pedi. Hehe'

And alhamdulillah, till now, HARUS lah dia antara my loyal client kannnn. Hehe
Setiap kali dah nak habis botol dia, dia MESTI order kat Ann OsteMatrix & B Complex :)
Nak kuku cantik & SIHAT?
Try la! :)



Stay beauty ladies!
Mummy Ann
ID no : 894394
annthepetitemom@gmail.com

1 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment